Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Πρόλογος.....

Μια γλυκιά καλησπέρα σε όλους τους επισκέπτες του blog μου. Η αλήθεια είναι πως πριν σχεδόν ένα χρόνο δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν blogs και φυσικά δεν περνούσε απο το μυαλό μου το πόσο εύκολο είναι να φτιάξει κάποιος το δικό του. Μέχρι που ένας φίλος μου έδειξε το δικό του και μου άρεσε. Είχα βρεί πολύ όμορφη την προσπάθειά του αυτή να εκφραστεί μέσα απο ένα δικό του χώρο με όποιον τρόπο ο ίδιος ήθελε.


Έτσι λοιπόν μέτα απο ένα μεγάλο διάστημα αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ το δικό μου χώρο έκφρασης. Ελπίζω να τα καταφέρω μια και ξέρω πως απαιτεί αρκέτο χρόνο δουλειάς.
Υπομονή λοιπόν μέχρι να μπώ σε ένα ρυθμό και ελπίζω ότι βγεί μέσα απο αυτή μου την προσπάθεια να σας αρέσει.

Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για τον χρόνο και την κατανόηση σας.
Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια: