Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Σχολικές αναμνήσεις.....

Ψάχνω κάποιον να γελάσουμε μαζί, κάποιον να τρέξουμε μαζί στην άμμο, κάποιον να με γυρίζει κύκλους γύρω γύρω μέχρι να ζαλιστούμε σαν παιδιά.
Κάποιον να διαβάσει τα ποιήματά μου,να μοιραστούμε το παγωτό μου, να τσαλαβουτάει μαζί μου στην ακροθαλασιά. Κάποιον να του κόψω ένα λουλούδι και να πλατσουρίσουμε  στις λακούβες μετά τη βροχή.......



Κάποιον να θυμάται τα γεννέθλειά μου, να φυσάει το τσουλούφι που μου πέφτει στα μάτια.Κάποιον να δει τα ίδια χρώματα που βλέπω τα απογεύματα, να προσέξει το καινούριο μου πουκάμισο, να με ξαφνιάσει με ένα χαμόγελο όταν σβήνει το δικό μου.....
Κάποιον να νοιώσει αυτά που νοιώθω έτσι απλά γιατί τα νοιώθω....


Δεν υπάρχουν σχόλια: