Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Για εσένα....

....που κάτι ζήτησες μέσω τρίτων. Μέχρι να φτάσει σε εμένα μια και απο ότι κατάλαβα έχει περάσει και καιρός απο τότε που το ζήτησες κάπου χάθηκε στην πορεία και δεν μπόρεσαν να μου εξηγήσουν τι ήθελες. Σύντομα θα επαναφέρω την επικοινωνία μαζί μου για όποιον θέλει κάτι μέσω e-mail.
Εάν θέλεις λοιπόν μπορείς με αυτόν τον τρόπο να θέσεις και εσύ και oποιοσδήποτε άλλος απευθείας σε εμένα όποιο ερώτημα,απορία,πρόταση ή ακομά και παρατηρήσεις αν κάτι δεν σας αρέσει
 ή ενοχλεί στο blog  μου.Θεωρώ πως η απευθείας αποστολή του όποιου αιτήματος κλπ είναι απείρως καλύτερο απο την μεσολάβηση τρίτων και ενίοτε τέταρτων ατόμων και γι αυτό τον λόγο ζητώ συγνώμη για την παράληψη μου αυτή είτε είχατε σκοπό να την χρησιμοποιήσετε είτε όχι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση σας, για την συμμετοχή σας ορατή ή μη καθώς και για την υπομονή σας μέχρι να ολοκληρωθεί τουλάχιστον ο τρόπος επικοινωνίας μαζί μου.

Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια: