Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Καλησπέρα!!!!!!!!

Είπα να γράψω δυο λογάκια μετά απο τόσο καιρό. Βασικά δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου ή κάτι που έχει γίνει και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
Άλλωστε είναι τόσο περιορισμένος ο χρόνος μου που δεν μένει καιρός για να συμβεί και κάτι :)

Μου έγραψε  ένας καλός μου φίλος στο μύνημά του σήμερα πρόσεχε
γιατί η ζωή σου θα σου φεύγει μέσα απο τα χέρια σου σαν το νερό αν συνεχίσεις σε αυτούς τούς ρυθμούς......

Δεν θέλω να κάτσω να σκεφτώ αυτή τη στιγμή το αν έχει δίκιο ή οχι γιατί θα με χαλάσει πραγματικά μια τέτοια διαπίστωση.... Όχι πως δεν ξέρω αλλά να... αν κάτι το έχουμε μόνο εμείς μέσα στο μυαλό μας μπορούμε και να κάνουμε πως δεν υπάρχει να το αγνοήσουμε....όταν όμως μας το επισημαίνουν και πολύ περισότερο άτομα που ξέρουμε ότι μας νοιάζοντε πραγματικά σφήνωνει εκεί και σε κάνει να το σκέφτεσαι συνέχεια....Και όταν είναι κάτι που πραγματικά δεν μπορείς να αλλάξεις όσο και αν το θέλεις σε πονάει διπλά.

Τέσπα πάμε παρακάτω....Λοιπόν σήμερα εδώ είναι το Majbrasa ή Valborgsmässoafton ή σκέτο Valborg.
Είναι μια γιορτή που γίνεται εδώ κάθε χρόνο παραμονή πρωτομαγιάς μα δεν έχει κάμια απολύτως σχέση με την πρωτομαγιά :)
Ανάβουν φωτιές σε όλες τις γειτονιές μαζεύετε όλος ο κοσμός και το γιορτάζουν.
Μα τώρα έχω μια δουλίτσα να τελειώσω που την έχω αφήσει στη μέση και δεν προλαβαίνω να σας μιλήσω για αυτή τη γιορτή.
Ελπίζω να τελειώσω νωρίς και να προλάβω να παω τα παιδιά μια βολτά, με την ελπίδα να αποκομοίσω φωτογραφικό υλικό να σας δείξω και να σας γράψω δυο λόγια γι αυτό.

Επι τη ευκαιρία ( της ανάρτησης χωρίς θέμα :)  ) θα ήθελα να πω στα δυο φιλαράκια μου που τους έχω υποσχεθεί αναρτησούλα για τα μούτρα τους ( :P ) πως δεν τους έχω φυσικά ξεχάσει και ότι έχω υποσχεθεί θα γίνει....άλλωστε το ξέρουν καλά και οι δύο πως όταν πω κάτι το κάνω άσχετα αν μου παίρνει πάντα λίγο παραπάνω χρόνο.... σημασία νομίζω πως έχει πως τηρώ τις υποσχέσεις μου :)
Αλλά και να μην προλάβω να το κάνω πρίν τις δικοπές ξέρετε και οι δυο πως σας εκτιμώ και σας αγαπώ πολύ και δεν θα μου κρατήσετε κακία έτσι;;; :)))


Δεν υπάρχουν σχόλια: