Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Η αρχή του τέλους......;;;

Σήμερα έλαβα κάτι που περίμενα απο καιρό και που ίσως κάπου μέσα μου είχα πιστέψει ότι δεν θα λάβαινα ποτέ.Δεν ξέρω αν ήταν μια προσπάθεια ''αυτοπροστασίας'' ή αντίδραση απογοήτευσης στην τόση αναμονή.....Είναι πραγματικά ανεξήγητος ο ψυχικός μας κόσμος....
Είναι ένα δώρο,μια υπόσχεση απο ένα άτομο που βρίσκεται ψηλά όσον αφορά
την εκτίμησή μου προς το πρόσωπό του, ένα άτομο που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή μου,ένα άτομο που αγάπησα κάθε στοιχείο καλό ή κακό του χαρακτήρα του,μίσησα ό,τι λάτρεψα σε αυτό,μάλωσα,θέλησα να προκαλέσω αρνητικές αντιδράσεις εσκεμμένα κάποιες φορές,άθελά μου κάποιες άλλες. 
Είναι ένας άνθρωπος που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μου και τον τρόπο αντίδρασής μου στο όποιο ερέθισμα,ένας άνθρωπος που με έκανε να νοιώσω την ανεμελιά των εφηβικών χρόνων ξανά,μέσα απο μια άλλη διάσταση,με έκανε να γελάσω τόσο πολύ και μου πρόσφερε απλόχερα τόση χαρά και ευτυχία..... και έιναι πραγματικά ασύλληπτη η ευκολία με την οποία τα έπερνε πίσω όποτε το ήθελε.
Είναι ένας άνθρωπος έξυπνος και δημιουργικός,κάνει όνειρα έστω και αν δεν καταφέρει να τα πραγματοποιήσει,όχι γιατί δεν έχει τις δυνατότητες αλλά γιατί έιναι φορές που δεν αρκεί μόνο αυτό,
ξέρει να ''κρύβεται'' και να μην επιτρέπει στον άλλον να εισβάλει μέσα του όταν δεν το θέλει,μα με λίγη προσοχή,παρατήρηση,μπορεί κάποιος να διακρίνει πάρα πολλά........
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι τη σιωπή των άλλων την μεταφράζουμε όπως εμείς θέλουμε, μα έχει τόσα πολλά να μας πει για αυτόν τον άνθρωπο που επιλέγει να εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο,αν έχουμε τη διάθεση να ασχοληθούμε πραγματικά,ουτως ώστε κάποιες φορές να μην υπάρχουν περιθώρεια παρερμηνείας....
'Οσο και αν με τρελλαίνει κάποιες φορές η σιωπή αυτου του ανθρώπου όταν δεν έχω την υπομονή να την ερμηνεύσω με το σωστό τρόπο,άλλο τόσο μου αρέσει και την επιζητώ...ε'ιναι πραγματικά λυτρωτική ενίοτε......
 Συνηθίζουν να λένε πως όταν αρχίζεις να κλείνεις μία μία τις ''εκρεμμότητες'' που μπορεί να έχεις με έναν άλλον άνθρωπο,αυτό σημαίνει πως ένας κύκλος άρχισε να κλείνει χωρίς κενά,χωρίς να αφήνει κατάλοιπα και αποθημένα....Κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν πως δεν είναι απόλυτο αυτό και πως απλά και μόνο κλείνεις τα όποια κενά και ''αρχίζεις'' έναν νέο κύκλο σε άλλες πλέον βάσεις........
Απο αυτό προκύπτει και ο ....όχι και τόσο ξεκάθαρος τίτλος......

Μετά απο τα όποια χρόνια φιλίας μας, αυτό που ξέρω και θέλω να πω με απόλυτη σιγουριά είναι πως όποια κατάληξη και αν έχει ο δικός μας κύκλος, θα παραμείνεις ένα απο τα άτομα που σημάδεψαν με το δικό τους μοναδικό τρόπο τη ζωή μου,θα έχεις το δικό σου ξεχωριστό κομμάτι στην καρδιά μου και τις σκέψεις μου,και πάντα μα πάντα θα διακρίνεται ένα χαμόγελο στο χείλη μου στη θύμησή σου.....
Και που ξέρεις;;; ίσως συνεχίσω να  σε ''ακούω'' 'οταν με ''φωνάζεις'' και να βρίσκομαι εκεί.......

Ίσως να μην τα κατάφερα / καταφέραμε........ίσως πάλι να καταφέραμε πολλά περισσότερα απο όσα και εμείς οι ίδιοι θέλουμε να πιστεύουμε......


Άννα


 









Δεν υπάρχουν σχόλια: