Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Ιντερνετικά μου φιλαράκια....

Αν και λίγο περασμένη η ώρα για μερικούς απο εσάς μια και ξυπνήσατε νωρίς,εγώ είμαι ακόμα στις καλημέρες :)
Δεν προλαβαίνω να περάσω απο όλους σας μια και απόλαυσα την ζεστασιά του κρεβατιού μου λίγο παραπάνω σήμερα και ίσα που πρόλαβα να πιώ στα γρήγορα ένα καφεδάκι.
Σήμερα το πρόγραμμα έχει έξοδο για μεσημεριανό φαγητό και η ώρα είναι ήδη σχεδόν 12.30. Πρέπει να παω να ετοιμαστώ μα ήθελα πριν φύγω να ευχηθώ σε όλους σας να περάσετε ένα υπέροχο ΣΚ, να κάνετε ό,τι σας ευχαριστεί και να το απολαύσετε όσο περισσότερο μπορείτε.Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι ''μεγάλο'' κάτι ιδιαίτερο,μικρά απλά καθημερίνα πράγματα μπορούν να μας κάνουν να νοιώσουμε όμορφα,να μας ανανεώσουν.
Μια και δεν βοηθάνε οι εποχές για υπερβολές ας γυρίσουμε σε αυτά τα απλά πραγματάκια και ας χαιρόμαστε την κάθε στιγμή της ζωής μας.

Εύχομαι να περάσετε όλοι σας καλά έστω και αν επιλέξετε τελικά να μείνετε στο σπίτι.
Καλημέρα!!!!!!!

Και ένα τραγουδάκι έτσι χωρίς ιδιαίτερο λόγο αυτή τη φορά ;)


Δεν υπάρχουν σχόλια: