Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Δεν περνάει η ημέρα.....

Σήμερα είναι λες και έχουν κολλήσει οι δείκτες.Ατελείωτη αυτή η μέρα. Είναι η πρώτη φορά πέρα απο τις διακοπές μου που χρειάστηκε να παραμείνω στο σπίτι για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα και πραγματικά δεν είναι όπως το φανταζόμουν.
Θυμάμαι όταν δούλευα με τι λαχτάρα αναζητούσα στο ημερολόγιο τις αργίες του μήνα για να μείνω στο σπίτι και να μην βγω ούτε για τσιγάρα.Έλεγα τι ωραία που θα ήταν να μπορούσα να κάτσω δέκα,δεκαπέντε μέρες και να μην ξεκολήσω απο τον καναπέ.


Έλα όμως που ήρθε και αυτό...Όχι βέβαια όπως το φανταζόμουν,αλλά ήρθε. Και βρίσκομαι τώρα εδώ να παραπονιέμαι για αυτό που μέχρι πρίν λίγο καιρό ευχόμουν. Και άντε  με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μου, δεν είχα υπολογίσει ότι εφόσον θα κάθομαι όλη μέρα μην έχοντας ή μπορώντας να κάνω κάτι θα τριγυρίζω όλη μέρα στο ψυγείο και στα ντουλάπια με τα γνωστά αποτελέσματα.Ουφ! Με τίποτα τελικά δεν έιμαστε ευχαριστημένοι.

Δεν είναι μόνο τα κιλάκια που άρχησαν να αυξάνοντε, πες ότι αυτά το ράβεις λίγο και πάνε,γιατί για δίαιτες δεν το συζητάω, δεν είναι του τύπου μου, αυξάνοντε και τα έξοδα για καινούργια ρούχα μέχρι να πάρεις την απόφαση να το ράψεις. Και εκεί που έχεις τον πόνο σου (και η όρεξη δεν κόβεται ούτε με όλους τους πόνους) έχεις και τους γύρω να σε σταυρώνουν και να σε φτύνουν που επιτέλους έβαλες δυο δράμια επάνω σου και φάνηκε το προσωπό σου και να λένε για την ανακούφησή τους μια και νόμιζαν πως κάτι είχες έτσι όπως ήσουν και το έτερον ήμιση απο την άλλη να σου λέει πάλι θα φας;;; Και μερικά ακόμα όχι τραγικά αλλά που δεν θέλω να τα σκεφτώ γιατί απο την κατάθληψη θα κάνω άλλη μια βολτά απο τα γνωστά μέρη και έρχετε και καλοκαίρι Emoji

Τελικά όλοι έχουν άποψη για εμάς εκτός απο εμάς. Εμείς δεν μετράμε.Γιατί ρε φίλε τι είχα πρίν δηλαδή και με περνούσες για άρρωστη;; Τώρα δηλαδή που είμαι πραγματικά ''άρρωστη'' αλλά πήρα μερικά κιλά είμαι οκ;;; Όλα καλα;;;

'Αντε να περάσει και αυτός ο μήνας να φύγω για Ελλάδα γιατί αλλιώς δεν βλέπω να την βγάζω καθαρή. Σκέτη τρέλλα είναι να είσαι όλη μέρα σπίτι. Τώρα θα μου πεις γιατί εκεί τι θα μπορέσεις να κάνεις;; Ε όπως και να το κάνεις είναι διαφορετικά εκεί. Θα έχω την αίσθηση πως είμαι διακοπές και αυτό το ριμάδι το μυαλό λειτουργεί κομματάκι περίεργα.
Άσε που έχω διαβάσει ότι βιβλίο είχε μείνει αδιάβαστο καθώς και όλη την βιβλιοθήκη της γειτόνισσας.
Έχω δει τόσο πολύ τηλεόραση όσο ποτέ άλλωτε,και το μόνο που μένει να πιάσω πάλι μετά απο χρόνια είναι το κέντημα και το βελονάκι Emoji

Ωραία έγραψα και πάλι ότι κατέβασε το κεφάλι μου,χάζεψα λίγο απο εδώ και απο εκεί,πέρασε λίγο η ώρα.Γμτ έχουν μεγαλώσει και οι μέρες και δεν βοηθάει καθόλου και αυτό.Αυτά για την ώρα,ας μην σας ζαλίσω άλλο για σήμερα.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατόβραδο.






Δεν υπάρχουν σχόλια: