Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Πόσο μου λείπεις.....



Γιατί....... ό,τι και αν λες, είτε σου αρέσει είτε όχι, είτε το εκμεταλευτείς είτε το εκτιμήσεις....
έτσι είναι και δεν αλλάζει.... μου έλειψες πολύ....μου λείπεις πολύ....πραγματικά....μα είναι  πέρα απο τις δυνατότητές μου.......ενοχλημένη αντίδραση λόγο της απουσιάς;;; κατηγορώ για την απουσία;;; δεν ξέρω.....μια ''αγκαλίτσα'' ήθελα μόνο σήμερα....αυτό είχα ανάγκη.....και ένα χαμόγελο....το ένιωσες;;;


Πίσω στη δουλειά τώρα..... πάει καιρός απο το τελευταίο ''ταξίδι'' μου .... καλέ μου εκπαιδευτή.... θέλω ακόμα ένα....μπορείς;;; θέλεις;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια: