Μην αργείς γιατί ώσπου να'ρθεις, θα περπατήσω όλη την Υδρόγειο του πόνου μου... Θα περπατήσω όλα τ'αγκάθια, κι όλους τους γκρεμούς.... Γιατί να περιμένω ,είναι σα να πεθαίνω...Γι' αυτό μην αργείς...

AATONs Tips & Tricks 4 Bloggers

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Αγαπημένες μαντινάδες

Εφυγα, δεν ξαναγυρνω διπλα σου πια δεν μ'χεις
οτι στα χερια σου κρατας μαθε να το προσεχεις

 
 

Εδωσα χρονο αρκετο μα 'συ δεν το κατεχεις,
γι' αυτο αγαπη μου γλυκια γεια σου και.. να προσεχεις


Δεν ξερω τι προσπαθεις με το πεισμα σου να δειξεις,
μα μια φιλια οδηγεις στο τελος να την ληξεις.

Ο φίλος που δεν εκτιμά τα λίγα που προσφέρεις
μην περιμένεις με πολλά ν' αλλάξει να το ξέρεις


Είμαι για σένα στη ζωή, παιχνίδι που το πιάνεις
όταν δεν έχεις τίποτα σημαντικό να κάνεις.


Του κόσμου τα πολλά λεφτά και η πολύ εξουσία
χαλάν τ'ανθρώπου την καρδιά και την ευαισθησία


Κοντρα θα παω τσι μοιρας μου οσο κι αν με πληγωνει
δε μου τα σπαει τα φτερα απλα τα δυναμωνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια: